Összes oldalmegjelenítés

2012. március 16., péntek

4. Rész

Kezdetét vette a forgatás előtti előkészület: megcsinálták a hajam, a sminkem és átöltöztem. Az első részhez, amit forgattunk a ruhám elég egyszerű volt, egy csőnaci, világos rózsaszín póló, barna dzsekivel és barna lapos talpúval.
A klipet a ’Save you tonight’ című számhoz forgattuk, amire a rajongók szavazhattak, hogy melyik számhoz legyen klip és ezt választották. Az ’Everything about you’ csak egy pár szavazattal maradt le. Mindenesetre én örültem, hogy ezt választották, szerettem azt a számot, talán ez volt az egyik kedvencem az albumról. A klip története egyszerű volt: egy csapattal érkeztünk ide, piknikezünk, táncolunk és egyszerűen csak bulizunk. Zayn elalszik egy fa alatt és azt álmodja, hogy egy lány segítség után kiált a vár tornyaiból (ezt a lányt játszom én), így a fiúkkal elindulnak, hogy megmentsék.
A klipforgatás nagyon jól telt, vicces volt a fiúkkal együtt dolgozni. Igaz két percenként meg kellett állni, mert valaki röhögő görcsöt kapott, de ez egyáltalán nem zavart, rég nevettem már ennyit.
Míg Liam részét forgatták a klipben, mi a fiúkkal a kamerák mögött ültünk és beszélgettünk:
-          És milyen Californiában élni? – fordult felém Harry – Tudod, nem rég voltunk ott és imádtuk, de mégis csak itt vagyunk otthon.
-          Én is imádok ott lenni, mindennél jobban szeretem a napsütést és a meleget, de nagyon szeretem Londont is, pont azért mert itt minden olyan más, mint otthon.
-          Mi is jobban szeretjük Londont, amióta itt vagy – mondta Louis miközben megrebegtette a szempilláit.
-          Ohh, hát ez nagyon kedves – nevettem fel, lassan már meg sem lepődtem ezeken a kis poénokon, amiket Louis mondott.
-          Zayn és Louis része következik! – kiáltotta a rendező – Gyerünk fiúk!
A fiúk felpattantak a helyükről és a rendező felé mentek, ahol a sminkesek már várták őket és egy utolsó igazítást végeztek az arcukon. Harry Liamhez sietett, aki a svédasztal mellett állt és a különféle finomságokat tanulmányozta.
Niallel ketten maradtunk a kanapén. Rámosolyogtam, mire ő közelebb csusszant hozzám. Törökülésben ültem így a combja hozzáért a térdemhez, amibe beleborzongtam. Rám nézett a gyönyörű kék szemeivel, amitől elállt a lélegzetem. Szinte már teljesen elvesztem a tekintetében, megszűnt körülöttem minden… nem hallottam a hangokat, nem láttam semmit körülöttünk… nem éreztem semmit sem. Csak azt tudtam, hogy még jó pár óráig szeretnék így maradni mozdulatlanul és úgy tűnt azt ő sem bánná. Olyan békésnek tűnt így minden, annyira jó volt így. Furcsa érzés volt, amit még soha nem éreztem… Csak pár pillanat telt el, de óráknak tűnt. Niall szája mozogni kezdett, tudtam, hogy mondott valamit, de nem tudtam mit.
-          Bocsi, mit mondtál? – ráztam meg a fejem.
-          Csak, hogy egy jó ideig fogunk még dolgozni ezen a klipen…
-          Aha, elég érdekes lesz, ahogy a klip forgatásáról beesek majd a film forgatására – nevettem.
-          Talán megbántad, hogy ennyi mindent vállaltál el egyszerre?
-          Nem! Dehogyis! Nagyon jól érzem magam itt veletek!
-          Én is jól érzem magam veled…
-          Mi? – kérdeztem vissza meglepődötten.
-          Mi… mi is jól érezzük magunkat veled.
„I, I wanna save ya, wanna save your heart tonight…” hangzott fel ma már sokadszorra.
-          Soha nem fog kimenni a fejemből ez a szám.
-          Voltál már ezelőtt klipforgatáson? – kérdezte a számat bámulva.
-          Még nem, de sorozat - és filmforgatáson annál többször.
Emma jött oda hozzánk:
-          Kaitlyn, lassan indulnunk kéne. Beszéltem a rendezővel, te mára végeztél.
-          Hiszen még van 2 óránk, „amíg jelenésem” lesz. Ráérünk nem? – mondtam, aztán rájöttem, milyen hülyén hangozhatott az, amit mondtam…
-          Igen, de előtte szeretnék valamit mutatni neked. Egy meglepetés… - mosolygott.
-          Meglepetés?? Oké, akkor azt hiszem, mehetünk is!
-          Előbb öltözz vissza! – nevetett – Ennek biztos, hogy örülni fogsz!
-          Oké, sietek – mondtam izgatottan és felugrottam Niall mellől. – Szia - mosolyogtam még rá utoljára mielőtt elmentem, mindig, amikor ránéztem úgy éreztem át akarom ölelni, de tudtam, hogy ez nem lehetséges…

4 megjegyzés:

  1. kurvagyorsan hozzad a kövi részt mert tényleg szétverem a gépet :D
    amúgy meg kíváncsi vagyok a meglepetésre..muszáj otthagyni Niallt?! én elnem mozdulnék mellőle ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még meggondolom mikor kaptok új részt:p:D és igen muszáááj, majd meglátod miért:p♥ :DD

      Törlés