Összes oldalmegjelenítés

2012. május 24., csütörtök

Sziasztok:) Mivel nem tudom, hogy mikor lesz következő rész, ezért kaptok egy kis ízelítőt :DDD Ezis olyan, mint a fehér rész volt, találgassatok, hogy mi fog történni:DD köszi és jó olvasást:)) xx


 -        Viszont, ha te szerettél volna, megpróbáltál volna megérteni…
-          Te azt hiszed, hogy én nem szerettelek? Mindent megtettem, hogy boldog legyél… MINDENT! – kiáltotta a szemembe nézve. A szemeibe bámultam, amikbe egykor beleszerettem, amik miatt most meg akartam halni. A szemekbe, amik mindig rabul ejtettek… amiket ezer közül fel tudtam volna ismerni. Azok a szemek, amikben most láttam a haragot, a félelmet és a szomorúságot keveredni. Utáltam, hogy így néz rám, soha nem nézett még rám így és ez fájt, akármennyire is mérges voltam rá.

4 megjegyzés:

  1. sieees! : )
    kíváncsi vagyok! :d

    VálaszTörlés
  2. Siess légyszilégyszilégyszilégysssziiii *hatalmasnagykiskutyaszemek*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na jó felrakom a következőt, de csak a hatalmasnagykiskutyaszemeid miatt :DD

      Törlés